Des de la Casa de Teatre que és el Casal de Joventut Seràfica (SERÀFICS), volem adherir-nos a totes les manifestacions que sorgeixen ARREL de la sentència que ha sortit avui del “Tribunal Supremo”, que fa referència al “procés”.
Creiem que Catalunya no VOL formar part d’un estat que va en contra de les urnes de manera repressiva en lloc de dialogant. Creiem que els polítics, és a dir els representants del poble, han de fer les lleis adaptades al poble i no fer-les servir per reprimir-lo. Per aquest motiu els hi volem recordar, als polítics, a tots, que la seva feina no és assegurar-se un sou, que és el que moltes vegades sembla, sinó la bona administració de i PER A la societat.
No deixarem de persistir TOSSUDAMENT ALÇATS per aconseguir la independència de Catalunya perquè, tot i que amb llibertat, justícia i democràcia creiem que un poble pot viure, veiem que Espanya no és capaç d’oferir res més que repressió.